Tijdens de algemene ledenvergadering, zijn diverse jubilarissen gehuldigd.
Dank voor jullie inzet en hopelijk mogen wij nog vele jaren op jullie bijdrage rekenen!!

WANROIJ | Op vrijdag 24 april, tijdens de traditionele lintjesregen in heel Nederland verraste burgemeester Marleen Sijbers van de gemeente Sint Anthonis Thea Jansen-van Tiel (54) uit Wanroij met een Koninklijke Onderscheiding.

Mevrouw Jansen is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje Nassau voor de vele en jarenlange verdiensten als vrijwilliger voor de gemeenschap. Zo is zij sinds 1977, en dat is dus bijna 40 jaar, vrijwilliger bij de EHBO-vereniging. Thea Jansen zette zich als vrijwilliger onder andere in voor de EHBO-vereniging te Zeeland, waar zij destijds woonde. Ze was onder andere evenementencoördinator en trad op als hulpverlener bij deze evenementen. Ook was zij lid van de Ouderraad van de basisschool Sint Antonius Abt in Overlangel en programmabegeleider bij de KVO in Herpen. Momenteel zet zij zich vrijwillig in voor de RK-parochie van de Heilige Cornelius te Wanroij, de EHBO-vereniging (afdeling Wanroij, Rijkevoort en Landhorst) en de Wanroijse afdelingen van de Kankerbestrijding en de Hartstichting.

Vaak wel serieus

Al ruim 65 jaar EHBO Vereniging Wanroij Rijkevoort Landhorst...dat moest gevierd worden...
Maar FUN hebben wij ook...daarvan hier een leuk bewijs.

Tekst titel

Dit is een tekstgebied voor deze alinea. Om de tekst te wijzigen, klikt u erin en bewerkt u hem.
U kunt ook de kleur, lettertype en grootte van de tekst aanpassen door hem te markeren en uit de verschillende opties te kiezen. Dit werkt zowel voor de titel als de alinea.